lördag 22 december 2012

RÖVBALLEFEBER!

Jävla feber, lämna min familj ifred nu. Tycker så synd om Melissa, hon får jätte ofta feber toppar. Dom varar ett par timmar, Max ett dygn och så går det kanske en vecka, och så håller det på för jämnan. Nu under semestern har det varit lite väl mycket för oss alla med sjukdomar. Nu trodde jag vi äntligen var på bättrings vägen, då vaknar Melissa med feber igen! Som tur var försvann febern under fm och vi kunde som planerat åka till Uppsala idag för att fira lite jul med Jens släkt. Jätte god mat, och fina klappar till barnen. Melissa fick en trolleri låda och en klänning hon önskat sig och en bok. Nu ska vi få barnen att somna efter att dom sovit hela bilfärden. Kommer inte bli kul men längtar efter egen tid med min man och en kopp te, hoppas jag inte somnar före barnen. Är så sjukt trött!




1 kommentar:

  1. Jag hoppas det var en sådan där trollerilåda som hon kan trolla med på riktigt ;)
    //Elle

    SvaraRadera