torsdag 13 juni 2013

STJÄRTFÄRS TILL MIDDAG!

Haha, tycker det är så kul, av någon underlig anledning har Melissa svårt att uttala köttfärs. Så idag blir det spagetti med STJÄRTFÄRS till middag hemma hos oss ;) om jag får säga det själv så gör jag jäkligt god köttfärsås, bland dom godaste jag ätit! :)
Har idag storstädat hemma. Vet inte vad det är med mig, jag som i vanliga fall är så pedantisk har inte dammsugit på nästan tre veckor. Det tog emot idag också men det var verkligen på tiden. Köket gjorde jag extra noga, tvättade av alla skåpluckor, spis och kylskåp.
Gubben jobbar som vanligt över. Så ja, jag får ta middag och läggningar och allt därtill själv igen. Han ska jobba hela helgen också. Och ja, jag tycker faktiskt lite synd om mig själv. Men tycker också synd om Jens som måste jobba hela tiden. Dock inte lika synd som om mig själv ;) jag hoppas han kompenserar upp det med att vi går ut och äter på lördag när han slutat, då jag ordnat så båda barnen sover borta...



Jobbnörden ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar