onsdag 19 juni 2013

OSKAR & ELLEN

Oskar & Ellen heter ett märke som gör barn leksaker och diverse inredning, och som jag älskar! Alla leksaker är mjuka och pedagogiska. Dom har dessutom jättefina tavlor. Jag vet att Theodor fick en tavla som var ett mjukt släktträd i doppresent. Jag tror att det var en Oskar & Ellen tavla (lite osäker). Just då visste jag inte vart jag skulle ha den då det var fullt på väggarna i hans rum. Men nu när vi först flyttat och jag gjort om lite på hans rum så skulle den passa perfekt. Så jag var just uppe på vinden och rotade bland dopsaker vi lagt undan och andra leksaker. Men jag hittar den inte!! Jag kan inte fatta vart den är, och det är så irriterande nu när jag vill hänga upp den. Så jag kommer antagligen ägna denna dag åt att rota i kartonger på vinden. Jag blir jätte ledsen om jag inte hittar den, dessutom får jag skämmas över det, för dom som köpte den till Theo.




Fler fina tavlor från Oskar & Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar