torsdag 27 juni 2013

PAKET PÅ POSTEN!

Idag kom en avi om att hämta ut paket på posten. Det var adresserat till barnen. Stod ingen avsändare och jag har inte beställt något! Jag hämtade ut paketet och vi öppnade. Men fortfarande ingen avsändare, däremot stod det att innehållet var betalt med kort :) jag misstänker en viss person som lite då och då brukar beställa present till Melissa och skicka direkt från affären till oss. På så sätt slipper hon porto genom att skicka till oss sen då hon bor i Stockholm. Så ikväll får jag ringa och luska ut vem som skickat dom fina presenterna :) Melissa var mycket nöjd då det var påslakan med monster high i paketet. Även en fin filt med stjärnor som jag förmodar är till Theodor :) spännande med ett litet mysterium, haha! Nu sitter Melissa och ritar tack kort till den misstänkte!



Hemligt paket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar