fredag 7 juni 2013

GRÖNT ÄR SKÖNT, ELLER...?!

Idag har vi hunnit med storshopping :) Jens har handlat två nya jeans efter att jag gnällt för att det börjar bli hål på knäna på dom gamla jeansen. Han hittade även en t-shirt och nya skor till jobbet. Theodor fick ett par shorts och Melissa fick skalkläder till hösten. Skalkläderna fyndade jag. 750 kr, vilket är väldigt bra pris för polarns skalkläder då ordinarie pris är ca 1400 kr. Melissa var dock inte så nöjd med den gröna färgen som jag valde till henne. Men jag tänker att om man köper bra kläder så ska helst färgen passa till Theodor om några år också. Grönt är skönt och jag tycker grönt går att matcha väldigt bra med rosa så hon kan pimpa upp outfitten med rosa mössa/vantar/sjal. Hon har också rosa stövlar. Så det blir nog bra sen iallafall. Nu ska vi snart på avslutning på baletten. Sen är det sommarlov från dansen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar