fredag 21 juni 2013

PRESSAR!

Midsommar idag. Jag har velat med kläder hela morgonen. Tror att jag kommit fram till en vit sommarklänning. Det värsta är att jag är lite för blek med mitt ljusa hår för att ha vitt 😉 lite färg har jag fått senaste veckorna men jag är ju inte typen som lägger ner hela mina dagar på att bli brun heller. Tycker det är finast att vara lite sådär sommarbrun. Inte för brun, då ser det så fejkat ut. Jag, till skillnad från alla andra tjejer tycker också det kan vara fint med linjer. Jag viker sällan ner banden på linnet/bikinin. Linjer visar att man varit ute i solen och det ser sommarfint ut tycker jag. Så jag vet inte om pressar är rätt ord för mig men tänkte att om jag ska ha vit klänning så passar jag på att pressa liiiite nu på morgonen med Melissa i lekparken. Kanske får jag lite färg tills klänningen ska på!



Mina bleka ben finns det dock inte mycket hopp för 😎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar