tisdag 25 juni 2013

SMÅKRYP

Har lämnat barn, storhandlat och solat. Nu är det dags för lunch och jobb. Hann sola nästan två timmar men det känns som jag inte fått någon färg alls :( morgonsolen tar väl inte lika mycket som mitt på dagen heller. Jag har absolut inget emot att ligga två timmar och sola. Vet att många blir rastlösa av det. Jag tycker det är SÅ skönt att ligga där och göra absolut INGENTING! Något som jag därimot blir tokig på är alla småkryp. Myror och skit som inte kan hålla sig på gräset utan bara måste upp på filten, och ännu värre mig. Jag kan liksom inte koppla av när jag känner att det kryper överallt. Oftast tar jag med solstolen på gården men eftersom jag behövde sola baksidan lite så fick det bli filten.
Nu i jobbkläderna!



Inte mycket färg efter två timmar :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar