tisdag 11 juni 2013

SOM SAGT, EN PROCESS...

Som jag skrev innan så är det en hel process att bli blond, nu är jag ju det. Men jag är långt ifrån nöjd än. Just nu är jag FÖR blond. Jag ska ju lägga i ljusbruna slingor. Tyvärr kan jag inte göra det nu, håret måste få vila lite. Men min frisör gick med på torsdag nästa vecka, så jag hoppas jag står ut tills dess. Eller jag har ju inget val än att stå ut :) det kommer säkert ta flera gånger med slingor tills jag uppnår det resultat som jag vill ha, men jag hoppas på ett ok resultat efter första omgången slingor. Sen får jag ta det vartefter jag behöver gå till frisören. Sålänge funderar jag på en stor solhatt att ha på huvudet ;)



Bortsett från att denna dam har mycket finare hår än mig, för att inte tala om det perfekta utseendet så tänker jag mig FÄRGEN i något i stil med det här när det sen är helt klart, vad tycker ni?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar