måndag 10 juni 2013

FÖRVANDLINGEN ÄR PÅBÖRJAD!

Äntligen efter över ett års sparande började mitt hår bli långt! Problemet är bara att jag nu vill jag få bort den svarta färgen. Håret längst ner är färgat gång på gång med svart och väldigt risigt. Alla frisörer jag pratat med har gett mig samma svar, att det troligtvis kommer bli gult om jag bleker. Så igår fick jag värsta rycket och klippte av det mest svarta. Kort. Jag är inte den som är feg när det kommer till hår. Jag tänker att det växer ju alltid ut igen. Tycker det är så roligt med tjejer som säger att dom klippt JÄTTEMYCKET och sedan ser man knappt skillnad! Jag tillhör inte dom. Jag ångrar klippningen lite, men det visste jag att jag skulle göra. Det känns samtidigt VÄLDIGT skönt att få bort svintot längst ner. Nu är det mest mörkbrunt kvar och jag ska nu påbörja steg två i min förvandling... Fortsättning följer...









Efter...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar