fredag 22 mars 2013

RABALDER.

Idag jobbade jag mina första timmar på Rabalder. Jag kommer ju som sagt jobba extra där, och mer över sommaren förhoppningsvis. Det gick bra att jobba tycker jag, har ju ingen erfarenhet sen tidigare men det gick bra ändå. I det hela är det inte så svårt, det som känns lite klurigt är att lära sig kassan tror jag! Sedan behöver jag bara få in vana och rutin. Men övning ger färdighet och jag lyckades hjälpa iallafall tre kunder idag att matcha ihop en outfit :) jag har köpt en sådan snygg outfit att jobba i. Man måste bära rabalders egna kläder under arbetstid, vilket jag bara tycker är fantastiskt kul! Den ska jag ha på mig när jag jobbar imorgon, ska se om jag kan ta någon bild då :)
Mina nästa köp har jag redan planerat på hemsidan. Dom tillhör sommar kollektionen och kommer nog in i butik under våren nu, längtar!



Klänningen längst till höger är to die for!




Den långa sommar klänningen till höger här tycker jag är fin och ser så skön ut.

Det blir mina klädinköp under våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar