söndag 17 mars 2013

FRU FRÖHLICH

Idag har jag varit FRU Fröhlich i ett år. Ett helt år, fast det känns som det var nyss som jag gifte mig! Det känns fortfarande konstig att säga "min man" men också väldigt vuxet och underbart!
Vi hade inte tänkt fira något idag. Vi ska gå och äta på papas tapas någon dag för att fira. Idag passar inte så bra då vi har hand om både barn och farfar. Så idag blir det bara kyckling till middag ;) vi har sagt att vi inte ska köpa presenter och sånt när vi firar årsdag, det känns onödigt. Men jag bokade en skiddag för Jens med hans kompisar i fjällen som jag betalade för och överraskade han med igår.
Idag tog jag med mig Melissa till Leos lekland så hon fick leka av sig lite. Vi mötte upp Jessica och Silvia där. Vi käkade både lunch och fika där. Super mysigt!
Nu är det snart dags för ponnyakuten. Det viktigaste programmet på hela veckan enligt Melissa!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar