måndag 25 mars 2013

MATAT ÄNDERNA!

Det är så skönt väder nu, kunde bara varit lite varmare ;) men solen lyser nästan hela tiden och det börjar kännas vårligt ute. Dagis stängde tidigt så jag och barnen tog en promenad till Stadsparken. Med oss hade vi en himla massa bröd snuttar som vi matade änderna med. Theodor var stormförtjust över alla ankor som omringade oss, han stod och skrattade högt medan jag och Melissa slängde brödbitar. Sånna här dagar finns det inget bättre än att vara mamma och jag njuter av att leva det liv jag valt att ha! När mina barn står i vårsolen och skrattar för fullt inser jag hur lite allt annat betyder. Det spelar ingen roll vad någon annan tycker och tänker om mig och mitt liv. Mina barn betyder allt och inget kommer någonsin komma före dom. Så känner jag alltid om mina barn såklart, men just sånna här dagar kan INGEN trampa mig på tårna över det liv jag valt att leva. Ett liv tillsammans med en underbar familj.
Förresten gjorde jag ett fynd idag. Melissa gillar att läsa en serie kapitelböcker som handlar om olika musikälvor. Hon har två böcker sen tidigare. Det som fanns kvar på bokrean var det idag 50% på. Alltså 50% på reapriset. Så jag köpte resten av dom sju böckerna för endast 100 kronor, värsta kapet!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar