lördag 23 mars 2013

DAGENS OUTFIT OCH HELVETESTIMMEN.

Vaknade upp här i slagsta och hade en lugn och slapp morgon med frukost. Sedan blev det stress som vanligt då vi skulle hinna få i både barn och farfar lunch innan jag skulle jobba. Det blev några timmars jobb på Rabalder idag också. Kul! Jag körde på min outfit sim jag inhandlade igår. Jag bara älskar den.






Det syns inte så tydligt på bilderna men byxorna är lite åt harem stuket, inte helt men lite. Så det är lite "häng" på dom! Kläderna passar så sjukt bra till mina Palladium skor också. Men inte heller dom syns på bilden då dom smälter ihop med strumpbyxorna jag har på mig.



Flera kunder gillade också kläderna och provade, så kul att kunna inspirera andra som ska in och shoppa!

Efter jobbet åkte jag "hem" till slagsta igen. Kom hem rätt sent så det var bara att ta tag i helvetestimmen på en gång. (vid det här laget känner ni till att det är den tiden man lagar middag) som vanligt skrek och bråkade barnen. Alla ska vara i köket och i vägen. Nu har jag även farfar att ta hand om under helvetestimmen :) min kära man tyckte att det var den bästa tiden att börja elda på så han var inte mycket till hjälp. Det gällde hela middagen då Jens springer till brasan var femte minut. MEN efter lite svordomar och irritation så var alla mätta och belåtna :)



Hur mycket vi än älskar farfar så börjar vi alla längta hem nu, så det ska bli skönt att flytta tillbaka snart nu. Vi längtar också till veckan när Jossan kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar