onsdag 27 mars 2013

JAG LEVER PÅ FIL.

Jag hatar att ha blåsor i munnen, vilket jag har rätt ofta! Och nej, det är inte herpes. Vet inte hur många gånger jag varit hos läkaren på grund av detta. Det ända dom kan komma fram till är att blåsorna beror på inre stress. Nu tänker ni nog att en liten blåsa är väl inte så farligt. Men när jag får blåsor så är dom gigantiska och jag får hela munnen full. Beroende på var dom sitter så gör det mer eller mindre ont. Just nu har jag en på tungan, två på tandköttet och ca 4 st innanför läppen. Den på tungan gör galet ont och gör att jag inte kan äta. Jag tvingade i mig lite lunch idag, mamma bjöd mig på lunch på stan. Annars är jag inne på min andra dag med enbart fil. Det är vad jag får i mig, men även det går knappt. Idag vid middagen åt jag fil och barnen korvgryta. Jag försökte verkligen att inte tjura men det gjorde så fruktansvärt ont så tårarna bara sprutade. Just nu gör det ont att bara prata. Imorgon ska vi bjuda på mat. Tänkte laga soppa så kanske även jag kan äta!
Gubben jobbar sent, vill att han ska komma hem nu...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar