söndag 10 mars 2013

FAVORIT I REPRIS.

Det var en tjej som frågade om mitt inlägg om att vara 30 år. Hon kunde inte hitta det, så här är en liten repris på det inlägget...

GAMMAL OCH GRÅ!
I år fyller jag 30 år! Nu är man vuxen på allvar! Jag har märkt på senare tid att det är stor skillnad på att vara runt 25 och 30. Bara sättet att tänka liksom... Några tydliga tecken på att du är 30, gammal och grå:

• Du kan inte hålla dig vaken till tolvslaget (inte ens på nyår)

• Du sitter hellre längst FRAM på bion än längst bak (där dom unga sitter)

• En söndag är inte fulländad om du inte fått din em kaffe (med fikabröd)

• Du köper dina trosor på Ica Maxi (tyget på underkläderna täcker även numer hela rumpan)

• Du använder cykelhjälm (utan att skämmas)

• Du vågar gå och träna utan att skämmas även om du inte har nyrakade ben (andra kroppsdelar behöver inte heller vara släta för att gå till gymmet)

2013 är året då tonåringarna inte längre har levt på 90 talet! Det säger en hel del om din ålder ;)



Jag är 30 och skäms inte längre över hur jag ser ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar