torsdag 14 mars 2013

NYA LAKAN & KLÄDER.

Har pluggat som en tok inför det muntliga förhöret med läraren idag, som gick bra. Nu kan jag pricka av yttligare en kurs. Bara 50 poäng kvar som börjar på måndag!

Gick en sväng på stan. Kikade in på affären där jag ska börja jobba extra. Såg jätte fint ut, dom höll på att plocka upp allting. Jag agerade bärhjälp, så någon nytta gjorde jag också. Nu när jag ska jobba lite extra i butik måste jag ju ha något annat på mig än mina gamla trasor här hemma. När man jobbar i klädaffär ska man helst ha butikens kläder att klä sig i. Det kommer inte bli några problem för mig då denna butik har super fina kläder. Men innan dom plockat upp och jag köpt något där ifrån så vill jag ha en outfit redo ifall jag får jobba! Jag hoppas ju iallafall. Hittade en fin grön klänning på divided som jag tänkte klä ner med svarta boots, flätat skärp och en kofta utanpå. Om jag inte ska jobba på ett tag har jag iallafall en fin outfit i garderoben :) Hm är ju perfekt med min personalrabatt. 180 kr gav jag för mina kläder! Något annat jag älskar med Hm är H&M HOME. Jag älskar påslakanen där i från. Dom har perfekt passform, lagom hårda/mjuka, bra pris och bäst av allt är att dom har knappar längst ner. Jag hatar när täcket hänger ut där nere, det är så fult! Beställde ett påslakan för ett tag sen som jag tvättat och satte på idag när jag städade. Brukar ha lite svårt för djurmönster, men det här zebra randiga tyckte jag var superfint!

Nu handla och hämta skitungarna. Packa och vänta hem gubben. Sedan beger vi oss till slagsta ett tag.







2 kommentarer: