fredag 1 juni 2012

PLUGGA, PLUGGA!

Jag fortsätter kämpa och gråta mig igenom uppgifterna. Nu har jag iallafall lyckats lägga mig ca 4-5 dagar före i arbetet. Känns skönt. Med barn och sommar vet man inte vad som kan dyka upp och vips ligger man efter. DET är inte kul. Så tänkte försöka hålla mig lite före i kurserna så jag inte bryter ihop om jag/barnen blir sjuka, eller om det är fint väder och jag vill vara ute någon dag. Idag ska jag åka med mamma och storhandla sedan lite tjejkväll med Bodil. Jens ska på något jubileum med jobbet. Jag ska VERKLIGEN försöka hålla mig vaken tills han kommer hem. Jag är världens tråkigaste fru! Sover nästan alltid innan 21. Så vi hinner inte umgås mycket efter barnen lagt sig. Han säger oftast att det inte gör något men jag känner mig så jävla tråkig när jag alltid somnar! Nu ska jag försöka göra mina barn rena. Theodor har bad dag på lördagar men Melissa ska få sig en välbehövlig dusch, vi får se hur mycket skrik det blir bara ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar