måndag 4 juni 2012

92.000 läsare om dagen!

Jag sitter just nu på stan och väntar på affärerna ska öppna. Lämnar Melissa på dagis här på stan 09.15 och känns onödigt att gå hem i mellan. Ska byta en sak och titta på en klänning. Nu när jag sitter här så roar jag mig med att läsa lite bloggar. Jag följer ju en del. Både vänners och proffsbloggare. Lilla Nellie har nått över 92.000 läsare per dag! Det är duktigt! Det är sjukt många klick. Jag är glad över mina 15 läsare per dag och då är hälften av dessa personer från min släkt ;) Tack för att ni läser! tänker också när jag sitter här att det är jävligt snuskigt att sitta på alla bänkar/soffor på stan. Man har ju ingen aning om vad folk har på sina byxor, eller vilka baciller som kladdas på bänkarna och sen på mina kläder, BLÄ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar