tisdag 5 juni 2012

NY MATTA

En skit dag var det här på väg att bli. Tandvärk from hell. Är jätte rädd att jag ska behöva dra ut fler tänder för att jag biter sönder dom under stress när jag sover. Efter många tårar med skolböckerna så slutade det med att jag inte lyckats åstadkommit ett skit. Mamma kommer och hjälper mig imorgon som tur är. Förutom att jag inte fattar ett skit i geografin så ligger Theodor och gallskriker så fort jag försöker göra något som inte har med han att göra. Jag kan inte ens gå och kissa utan att han ylar som en siren. Bättre var att gubben slutade och kom hem tidigt idag. Vi åkte en sväng till Mio möbler där vi suktat efter en matta ett tag. Eftersom vi ska hjälpa min älskade mamma att flytta har hon sagt att vi ska få ett bidrag till mattan. Så nu kunde vi med gott samvete köpa den utan att känna att vi länsar sparkontot. Det blev 3 kuddar också. Rya mattan har trådar i svart, grått och orange. Hela vårt tv rum går i svart/vitt/grått sedan har vi lite orange färg i gardinerna. Så lite orange i mattan och på kuddarna gjorde susen! Det blev verkligen super fint, känns som ett helt nytt rum och jag kan inte låta bli att kika in varje gång jag går förbi :)






Har märkt att bilderna när jag mobilbloggar blir lite suddiga, tyvärr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar