måndag 18 juni 2012

MAD HOUSE!

Ja, så känns det här hemma ibland. Idag skulle jag klippa håret på Melissa här hemma (snåljåp som jag är på VISSA saker) Det började bra, luggen vart rak och fin. Tur för det är den man måste vara lite extra petig med. När jag skulle toppa resten av håret hade Melissa tröttnat på att stå still. Hela tiden fick jag lov att ta lite till för att det skulle bli rakt. Det samlades mer och mer hår i badkaret, Melissa stod mindre och mindre still och Theo satt bredvid och gallskrek. Jag höll på att svettas ihjäl av stress. När Melissa såg allt hår i badkaret, jag klippte säkert 10 cm så skrek hon hysteriskt "MAMMA VAD GÖR DU!? DU VET JU ATT JAG SKA SPARA LIKA LÅNGT HÅR SOM TRASSEL" till sist nöjde jag mig, nästa gång får hon gå till frisören istället. Fast så tänker jag varje gång, sen när det är dags blir jag lika snål igen. Luggen brukar jag dock köra vart annan gång frisör/hemma. Den kostar bara 50 kr att klippa ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar