tisdag 26 juni 2012

LÄGENHET

Har just varit en sväng på stan. Ska gå på stan med kusin vitamin imorgon men fick LOV att leta gummistövlar till Mellis idag. Igår märkte vi att det var ett stort hål i sulan på hennes stövel så allt vatten kom in i skon. Idag på dagis fick hon låna ett par. Hon kommer bli väldigt besviken när hon kommer hem. Hon förväntar sig nog ett par fina stövlar i rosa och bilder på men tyvärr var det rensat på stövlar i affärerna. Så det enda jag lyckades hitta i hennes storlek var ett par hel svarta från stadium. Hittade också två söta burkar på Åhléns så nu ska jag försöka få lite ordning på Mellis pyssel saker.
Var även på en visning på en lägenhet nere på stan. Den var superfin. Mycket större även om det också var en 4a. Innergård för Melissa, plats för tvätt och diskmaskin. Balkong, som dock var ut mot vägen. Och det bästa av allt, 5 min promenad till dagis istället för 40 min. Lyx! Lite dyrare hyra men ändå som vi skulle ha råd med. Synd bara att balkongen inte var mot innergården. Men gården är helt instängd så jag tror man vågar släppa ut Mellis där till nästa sommar! Hoppas, hoppas vi får den!!! (jag har redan börjat möblerat i huvudet) haha!
Blev lite slarvigt med mat idag. Ingen frukost och ingen lunch så nu käkar jag jordgubbar och kex chockad som mellanmål. Hoppas på att få middag sen, när det nu ska hinnas med!? Ikväll går vi kursen för att få börja övningskörning med mig, den slutar 20.00 :(







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar