fredag 29 juni 2012

DAGVILL

Är helt dagvill, tror att det är torsdag hela tiden fast jag påminner mig själv stup i kvarten att det faktiskt är fredag. Melissa var nöjd över dagens utflykt hon hade med Bonnies familj. Jens kom hem tidigt utan att jag visste det. Som en liten fredags överraskning, så skönt. Dessutom hade han köpt blommor och praliner med sig hem till mig :) lite nervöst överlämnade han blommorna eftersom han vet att jag inte är den romantiska typen som blir exalterad av blommor. Så länge det inte blir fjantigt och "pluttinuttit" så tycker jag ändå om det måste jag erkänna. Och chockad blir jag ju ALLTID exalterad över!
Nu väntar vi på Linus och Sofia som kommer och äter med oss. Lax i fetaost sås och kladdkaka. Melissa har klätt upp sig till tårna tills Linus och Sofia kommer. Hon kom även ut och visade att hon sminkat sig och visade stolt upp sina rosa ögonbryn. Jag vart mest lycklig av att höra att det INTE var tusch pennan hon använt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar