torsdag 21 juni 2012

JULIAS HEMBAGERI

Idag har jag bakat HELA dagen, bokstavligt talat. Började på morgonen med en kladdkaka. Efter en sväng till affären så fortsatte jag med hjälp av Melissa att baka ryttarkaka sedan gav vi oss på choklad/hallon muffins. Sedan en banan sockerkaka. En blåbärs paj och till sist gjorde vi choklad doppade Jordgubbar, i vit choklad. Blåbärspajen var till idag och resten ska med till Uppsala imorgon där vi ska fira midsommar. Dock tycker jag inte muffinsarna blev lika goda som fina så dom kanske jag skiter i att bjuda på imorgon. Köpte jordgubbar i förrgår, svenska för 20 kr. Idag inför midsommar kostade dom 40 kr. Jag köpte 4 liter för 160 spänn, sjukt dyrt men goda var dom! Nu hoppas jag på fint väder imorgon så jag kan ha min nya klänning på mig! Glad midsommar!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar