tisdag 12 juni 2012

FILMJÖLKSBRÖD.

Melissa är fortfarande sjuk. Vi gick ut en kort vända men hon var rätt slut efter det så vi får nog hålla oss inne imorgon med. Tog reda på all tvätt idag. Sedan har jag bakat två limpor filmjölksbröd. Jag älskar sådant bröd och det är nästan omöjligt att misslyckas med när man bakar det! Till middag blev det korv med fetaost/tomat blandning och lite annat "grönt" till. Har kollat ut två tyg kransar till barnen att ha på midsommar. Jens skulle köpt med dom från en liten affär här i gamla stan när han kom från jobbet men dom hann stänga. Det fanns bara två kvar så jag hoppas Melissa mår bättre och vi kan gå ner imorgon. Jag har nämligen fått lägga undan dom tills imorgon. Annars kanske jag får smöra för någon snäll familjemedlem (mamma, Åse, läser ni!? ;)) som kanske kan köpa/hämta ut dom imorgon... Jens jobbar sent imorgon så få han att göra det är meningslöst! Jaja, får se hur jag löser det. Nu lite mys i soffan innan barnen ska i säng.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar