tisdag 26 juni 2012

LEOS LEKLAND

Igår eftersom jag inte kunde göra något skolarbete och Melissa var hemma så ville vi hitta på något kul. Att leka ute var inte så frestande i regnet, för mig iallafall. Så vi tog bussen till Leos lekland. Ett himmelrike för barn med spring i benen som är leksugna! Theo verkade nöjd över att bara titta på allt som hände runt omkring han i vagnen. Vi lekte flera timmar, åt hamburgare och köpte ett såpbubble svärd som vi gjorde bubblor med på vägen hem. Det kryllade av ungar på Leos, vilket inte var så konstigt med tanke på att det är sommarlov och spöregnar. Alla vill leka inne. Melissa träffade både kompisar från nya och gamla dagis så hon var nöjd.
Idag hoppas jag på att kunna komma åt mina studier och få lite gjort. Jag och Theo ska kolla på en lägenhet också. Hoppas det är en bra lägenhet som vi kanske kan få!?













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar