lördag 16 juni 2012

LÖRDAG.

Inget särskilt inbokat för den här helgen, skönt. Melissa har varit och lekt hos Bonnie hela dagen. Jag och Jens har passat på att göra annat som hon avskyr. Tog en vända till Mariefred där vi hämtade en gå stol att låna till Theo. Hoppas han kommer gilla den. Tack Anna. Sedan tog vi en vända ut till tunapark. Jens hämtade ut sina nya sol glasögon. Jag hittade mig en bikini, orkar inte vänta i nån fantasi värld att jag en dag ska komma i mina gamla. Jag brukar alltid ha svart eller så men nu blev det en knall grön. Tror det blir fint när jag blivit lite brun. För någon sommar sen blev det väldigt populärt med svenska träskor av olika slag. (iallafall för oss medelålders) Jag började sukta efter ett par förra sommaren redan. En kompis la upp ett par röda på sin blogg. Då blev jag ännu mer sugen på ett par. SÅÅÅ fint med rött. Så idag köpte min älskade gubbe ett par röda åt mig! Fast jag tror han tyckte dom var lika fina som jag tyckte :) nu hoppas jag på lite varmare väder så jag kan använda bikini och skor. Vi hann också med att storhandla mat och köpa öl innan vi hämtade hem Melissa. Öl är viktigt enligt gubben, särskilt nu när det är massa fotboll på tv :D imorgon har Melissa kalas och jag hoppas få lite städning och plugg klart.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar