måndag 11 juni 2012

SOM BORTBLÅST!

Som bortblåst är känslan av att vara utvilad jag hade igår efter Theodor sovit borta. Inatt har jag varit uppe hos Theodor 6 gånger, tillslut bar jag över han till vår säng. När jag har han i vår säng kan jag inte sova alls knappt men jag orkade inte somna/vakna/springa mer. Mellan alla gånger hos Theo har jag sprungit till Melissa 2 gånger. Fick ligga med henne ca 30 min varje gång tills hon somnade om. Hon har haft feber hela natten och säger nu att hon har ont i huvudet och magen. (lugn nu alla blogg poliser, jag älskar mina barn och mitt mammaliv lika mycket som ni, jag VÅGAR bara erkänna att det inte alltid är en dans på rosor)
Idag får bli en hemmalag, ska passa på att tvätta så får jag se om det blir något plugg gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar