torsdag 14 juni 2012

ULTRALJUD

Har just kommit hem från sjukhuset där jag varit på ultraljud på hjärtat. Jag var ju på vårdcentralen för ett tag sen då läkaren upptäckte blåsljud på hjärtat. Fick då remiss upp till sjukhuset. Efter en noggrann undersökning hittades inga stora fel. Lite små avvikelser som tydligen är vanliga hos många. Skönt på det sättet att det inte skulle vara kul om jag hade något allvarligt fel på hjärtat. Men även lite frustrerande då problemen för mig kvarstår och jag inte verkar få svar på vad som är fel med mig. Men vi får se vad som händer nu, kommer bli kontaktad av vårdcentralen igen efter svaren idag. Då får vi se om dom tänker utreda något mer eller om jag bara får fortsätta känna mig dålig. Mamma passade Theo imorse, hon hade med sig dom fina kransarna till barnen! Tack mamma!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar