onsdag 22 februari 2012

FILM TIPS :)



För ett tag sen hyrde jag lite filmer. Det där med film tycker jag är svårt när man är med kompisar. Smaken är som baken delad, men när det gäller film verkar jag ha en helt egen smak om jag jämför med vänner. Vet inte varför men jag gillar inte komedier, jag vill att det ska vara spännande när jag tittar på film. Drama tycker jag nog mest om men även en del annat. Har jag lyckats välja en riktigt bra film och har en påse chocklad så tror jag inte det finns så mycket saker som slår det :) Tyvärr händer det allt för ofta att jag läst om en film som verkar jätte bra och sen blir jag jätte besviken när jag tittar på den. Men sist jag hyrde film så lyckades jag få med mig en del riktigt bra filmer hem.  "Mawals hemlighet" var riktigt bra, en drama. "Trust"  var också exakt min typ av film. "Jag saknar dig" är lite mer en tonårsfilm, men den har fått ganska mycket bra kritik så jag ville se den. Jag tycker handling och poäng var bra men skådisarna var sådär och den var som sagt för lite yngre tjejer och killar. Men jag tyckte ändå den var värd att se. En annan film jag och Jens tittade på för inte så länge sen var "Hanna" det är också en ny film. En Action, lite annorlunda men väldigt bra. Alla dessa kan jag rekomendera till er som gillar film med lite mer djup än en komedi. Nästa gång jag hyr film så tror jag det blir "Niceville" Den har jag hört ska vara bra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar