torsdag 23 februari 2012

EN PRINSESSA!

Imorse när jag satte på tv och dator så pratade alla om kronprinsessan Victoria som fick en liten prinsessa imorse. Jag måste erkänna att jag inte hadenågon koll på det. Jag visste att hon var gravid men inte en aning om när hon skulle föda. Usch vad jobbigt det skulle vara att vara i hennes situation. Daniel kom ut och gjorde ett uttalande iklädd kostym, har han sutit ikostym under förlossningen eller var den medpackad!? Imorgon eller övermorgon ska dom gå ut offentligt med namn osv. Nä är man kronprinsessa får man inte slappa runt i mjukisbrallor och sitta hemma i soffan och böla av alla hormoner som en förlossning medför i några veckor. TVÅ dagar fårman på sig att återgå till det normala! Jag hoppas dom får vara lite ifred nu i början iallafall.
Gjorde en snabbstädning här hemma idag, har även tvättat upp all smutstvätt. Sedan tog jag en promenad med barnen ner på stan. Vi köpte 3 barnböcker till Melissa på bokrean. Sedan var jag bara tvungen att slösa lite pengar inne på polarn och pyret. Tyckte det här lilla settet med bilskjorta och bilklänning var så fint till Melissa och Theodor. Trodde inte Melissa skulle gilla klänningen men hon ville ha den och har sprungigt runt med den hela eftermiddagen här hemma.
Nu är Melissa på gymnastik. Gubben jobbar sent i Stockholm så mamma skjutsar. Själv ska jag börja med lite middag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar