fredag 2 september 2011

VILL HA!

Gud vad jag vill ha en ny dator!!! Denna dator håller på att göra mig vansinnig. Visst vi har ju den stationära datorn men den är ju Jens. Min mini pc som jag har nu, en rosa liten gullig samsung har varit min bästa vän i 2 år nu. Det är så skönt med en liten som man kan ta med sig lätt och bära runt i hela lägenheten. Har varit supernöjd med den jag har nu men den börjar ha gjort sitt. Den lever liksom sitt eget lilla liv numera. Dessutom är den jätteseg. Vi har försökt göra det mesta för att fixa den men tror hoppet är ute för min lilla älskling :( Igår hängde den sig flera gånger. Tyvärr täcker inte vår ekonomi ett inköp av en ny dator till mig just nu, men om jag får drömma lite så skulle den här fina hp mini för 2800 kr passa bra i mitt hem ;) Snygg är den iallafall, VILL HA!

1 kommentar:

  1. jag har oxå en söt liten rosa samsung dator som lever sitt eget liv;D

    SvaraRadera