måndag 5 september 2011

TUPPERWARE


Är så trött på att vänta... Jag vet att det igentligen är två veckor kvar till BF. Faktiskt exakt, då jag gick in i vecka 38 idag. Men jag har så ont så jag vill bara få ut lillen nu. Vet att jag tjatar och är otålig men varje dag nu känns som en hel vecka extra. Jag har provat alla knep man kan läsa om, idag har jag tokstädat i 3 timmar! Skrubbat toaletterna, dammat och skurat. Sedan gick jag en lång promenad men ingenting tycks sätta igång lite värkar :( Nu har jag istället lagt en toning i håret och färgat ögonbrynen för att ha något annat att tänka på. Det blev bra, nu är det bara en klippning i håret som saknas så skulle det kännas toppen. Det får bli när barnbidraget kommit. Har även fördrivit dagen med att finslipa nya Tupperware katalogen. Elle ska ha Tupperware i helgen. Det var ett tag sen jag var på ett nu, förra sommaren tror jag. Så det finns nog lite burkar att fylla på här hemma. Dom har ju så fina saker! Några små burkar blir det nog men sen tror jag att jag slår till på den här fina lilla sås kannan på detta partyt. Vi har ingen sås kanna och det är perfekt storlek på den här. Vi får se om jag kommer kunna gå på partyt, men annars skickar jag med min beställning med någon som ska dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar