lördag 3 september 2011

BANAN MACKA :)

Redan igår kväll var jag sjukt sugen på rostat bröd med banan. Men jag fick vänta till frukosten idag. Nej, det här är ingen konstig gravid craving som jag fått, utan bara något som jag under många år tyckt är sjukt gott. Efter att vi segat oss riktigt länge i sängen imorse så masade jag mig iväg till närmaste affär som är Statoil och köpte rostat bröd och några bananer. Sedan kunde jag avnjuta mina banan mackor medans min kära sambo satt och tyckte att jag är konstig som har banan på mackan. Men det ÄR gott, jag lovar!
Idag står bröllop på schemat, det är alltid kul att få inbjudan till folks bröllop men jag känner mig inte så sugen på att ta mig ut och försöka fixa ordning mig så jag ser respektabel ut. Melissa ville inte följa med så hon ska hem till mormor. Nu är vi tillbaka i sängen efter frukosten och här tänker jag ligga ett tag till innan jag ens försöker mig på att fixa ordning mig.


2 kommentarer: