tisdag 27 september 2011

PÅ KRIGSSTIGEN....

Idag är jag på krigsstigen känner jag. Jag är SÅ less, vad är det för fel på människor?! Vad har vi flyttat till för hus undrar jag ibland. Hyresvärden är jättebra och alla som arbetar på kontoret är så hjälpsamma men hyresgästerna i huset är ju helt efterblivna (förlåt uttrycket, men jag hittar inget annat ord för det) Har tidigare, och fortfarande problem med en viss person i huset som alltid använder tvättstugan efter sina egna påhittade regler, vilket betyder att hon skiter helt i bokningssystemet. Samma kärring slänger skrot i hela källaren lite här och där. Och det värsta av allt är att hon bor exakt ovanför oss med sina tre vildar till barn. Hela golvet skakar när dom hoppar runt där uppe, detta är typ dygnet runt för dom verkar aldrig gå och lägga sig eller ha några som helst regler där uppe. Ibland hälls det diverse saker som cola ut genom fönstren och ner på våra fönster. Tror hon inte jag har någon annan sysselsättning än att putsa mina fönster om dagarna. Iallafall så trodde jag bara att det var hon som inte kunde med tvättstugans regler men idag var det en annan knäppskalle som snott tvätt tiden som jag bokat. Där gick droppen för mig! Efter min lapp där nere efter imorse där jag förklarade klart och tydligt för alla att detta är ett jävla "tattarhus" så lär jag ju inte få så mycket vänner i huset. Men va fan gör det, inte direkt så jag vill umgås med idioter, hah! Men för att lägga till något bra så har vi äntligen fått parkering till bilen, så nu slipper vi lägga 500 spänn på att tvätta bilen varje månad. Jo för det har vi fått göra när vi måste parkera under massa träd som savar. Så glad är jag ändå idag :) Och jag är ingen surkärring på riktigt, bara less på korkade människor.Elle, jag vet att jag alltid låter negativ men man måste ju få häva ur sig skiten någonstans och det är ju MIN blogg. Orkar inte med en blogg till där det bara står hur underbart och fantastiskt allt är ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar