fredag 9 september 2011

BEN & JERRY.

Måste bara tillägga att jag har världens bästa karl här hemma! Igår efter gymnastik, middag och nattning av barn så var jag sjukt sugen på Ben & Jerrys glass. Jag nämnde det, fast helt oskyldigt. Direkt erbjöd han sig att åka iväg å köpa glassen till mig. Dessutom fick han köpa den på statoil. Behöver jag säga att den var dyrare än dyrast där. Typ 70 riksdaler tror jag han pröjsade bara för att jag skulle få min glass. Det är kärlek! Dessutom får jag massage VARJE kväll, utan att ens be om det. Nu beror ju det lite på att jag har så ont men det är ändå inte alla som får det hemma även om dom har ont. Fast jag längtar lite till den dagen jag kan svara att jag mår bra när han frågar. Måste vara trist för han att alltid få samma svar på den frågan. Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar