söndag 25 september 2011

TACK FÖR DEN KÄRA MOSTER :)

Dessa fina tidningsurklipp hittade jag i mitt första album som mamma gjorde till mig när jag var liten. Det här lilla skämtet kommer från min moster Elisabeth, haha var jag så tjock när jag var liten kära moster?! "Hur mycket tror du Julia väger" och "Massor med bud på Julias vikt" lyder dom fina rubrikerna till bilden. Tyckte iallafall att dom var lite roliga och kul att jag har dom kvar. Dessutom skulle dom passa bra att ge mig nu om inte annat! Har fortfarande inte kommit upp i 32 kg extra som när jag väntade Melissa men ligger väl på ca 26 kg extra. Då hade jag ju en tyngre startvikt denna gång också. Men det blir hårda tag efter förlossningen kan jag lova. Jag har ju även bestämt mig för att göra ett försök med amningen denna gång, och för många har jag hört att det kan vara en liten skjuts att gå ner i vikt så jag kan ju hoppas att det hjälper till lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar