lördag 1 februari 2014

MAMMATROSOR OCH IDOMINSALVA!

Fick en bild länkad till mig med frågan om det var jag som skrivit den arga lappen, haha! Nej, det är inte jag men med tanke på tidigare blogginlägg (flera gånger om hundägare) så skulle det mycket väl kunnat vara jag som hade skrivit den. Skönt dock att det finns fler som är som jag ;)




Idag fick jag sovmorgon, det var så skönt och det var länge sen jag uppskattade en sovmorgon som jag gjorde idag. Efter frukosten satte vi (mest jag) igång med städningen här hemma. DET behövdes! Melissa åkte iväg på hundutställning med Åse, och var mycket nöjd när hon kom hem :) Theodor körde rally hela dagen med sina bilar på golvet. DET mina vänner är väldigt energikrävande! På en sekund, från att köra en bil så låg han helt plötsligt och snarkade mitt på golvet! Haha! Där sov han i ca 30 min. Skönt med barn, dom kan verkligen somna vart som helst!







Nu när klockan var fem så insåg jag att det kanske skulle vara på tiden att hoppa ur pyamasen och borsta tänderna. Har varit så seg hela dagen. Nu sitter jag i nytvättad onepice, mammatrosor och raggsockor på. Insmord i miniderm och helosan på hela läpparna, luktar gammal pansionär! Men jag är iallafall nyduschad och har borstat tänderna så känner mig hundra gånger fräschare än innan. Tyvärr tror jag inte min kära man håller med om det här bredvid mig i soffan ;)
Nu ska jag se till så barnen får mat. Kyckling ris och currysås. Sedan har jag inte en endaste plikt kvar för dagen utan tänker lägga mig framför tvn och smälla i mig en chips påse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar