fredag 14 februari 2014

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG JULIA!

Blommor på vartenda bild på Facebook idag. Jag skulle vilja skriva att jag inte gillar att fira sånt här. Men jag gör det. Tyvärr gör inte min man det. Förr kunde jag inte bry mig, då höll jag med alla dom som tycker att det är roligare att få rosor spontant övriga dagar om året. Problemet är ju att jag inte får det längre, haha! Inte ens choklad kommer gubben hem med längre. Det är ju lite tråkigt men han är underbar ändå gubben, på många andra sätt. Själv tycker jag att jag är rätt duktig på att överraska. Ibland med små stenar med ordspråk, texter, godis, öl... Ja ni fattar. Idag dukade jag med fina servetter, köpte hem efterrätt, glass och massa gelehjärtan. Och eftersom jag visste att ingen här hemma skulle överraska mig med choklad, rosor eller annat så köpte jag mig själv en stor chokladkaka, glad alla hjärtans dag Julia ;) det hade kommit ytterligare en nyhet i choklad hyllan. Sedan skrev jag till gubben och tiggde till mig pizza till middag som alla hjärtansdag present så jag slapp ju iallafall laga mat! De ni!



Nu ska jag äta choklad och jag kommer inte bjuda om det var någon som trodde det, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar