fredag 21 februari 2014

BLIXTEN, BÄRGARN, RÖDIS, BETTAN, DOC, SALLY, FRANSESCO, SHERIFFEN, DINOCO, MAX CHNELL....

...Slotter, Mac, Raoul, Sally, Proffesorn, Finn... Ja alltså det finns en massa fler namn som säkert Theo har koll på men inte jag. Det här är alltså några av karaktärerna från Cars filmerna. Theodor älskar dom, men det är ju ingen nyhet. Han samlar även på småbilar från filmen. Han fick några när han fyllde år. Dom är sjukt dyra, en bil kostar mellan 100 till 180kr. Men ibland, som idag när mitt mammahjärta blöder då blir det en ny bil till samlingen :) Theodor är dålig, har spytt hela natten och fm. När jag skulle gå och jobba några timmar var han helt förstörd då han är mammigare än vanligt idag. Så jag köpte med mig sheriffen hem idag. Den funkade bättre än någon Ipren eller medicin. Från däckad i soffan sitter han nu och kör lite med bilen och tittar på filmen. Har även fått i han några tuggor fil med blåbär, hoppas han får behålla det.
Det roliga med Theo och hans bilar är att han är jätte noga med att ha med dom överallt och dessutom ska dom helst vara parkerade uppradade på led!



Nytillskottet.



En liten del av samlingen, uppradade på led...



I sängen står dom också fint på led när Theo är sjuk...



Även sheriffen fick äta några blåbär...




Även på kläderna duger det bara med Blixten nu för tiden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar