fredag 21 februari 2014

VAD SOM HELST UTOM MAGSJUKA!

NOOOO.... Då var det vår tur, IGEN! Tyckte inte det var länge sen som Theo hade magsjukan. Men det känns kanske närmare i tiden än det är, eftersom det är så hemskt. Hemskt jobbigt, hemskt äckligt och hemskt synd om Theo. Melissa har klarat sig hela vintern, ovanligt då hon är den som brukar bli sjuk. Theodor har kräkts fyra gånger nu under natten så det har inte blivit mycket sömn för någon av oss. Nu har han somnat om och jag ligger här och halsar handsprit direkt ur flaskan!



Igår öppnade jag på jobbet. Innan öppning kände jag att jag behövde skita. Jobbigt då jag just upptäckt att chefen inte köpt nytt toapapper!!!! Hittade heller inte någon ända liten servett att använda. Det ända jag hittade var några Melitta filter, så det fick duga! Nöden har ingen lag. Men det var ju inte i närheten av att torka sig med Lambi, det vill jag lova!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar