söndag 2 februari 2014

MORSDAG PRESENT?!

I vår har jag bestämt att köpa mig en ny jacka. Alltså jag kommer fortfarande inte i mina gamla jackor och har slutat leva på det hoppet. Har börjat byta ut allt i garderoben lite sakta. Förra våren köpte jag en regnjacka som jag använde som vårjacka. Vill också ha en lite finare kappa/jacka till våren så det inköpet ska jag göra i år. Bondelid brukar ha fina jackor, ska kolla in dom. Annars har jag hittat en som jag verkligen vill ha! Hos Gudrun Sjödén. Tror att den är lite så, antingen älskar man den eller så tycker man den är ful. Jag älskar den, och blivit så vuxen att jag tar på mig sånt som jag själv tycker är fint. Haha!



Jag älskar den lila, men den finns också i mörkblå och beige. Kostar 1500kr. Så någon kan ju tipsa/påminna min kära man om att köpa en liten present på vår bröllopsdag som är snart. Eller kanske i morsdag present?! ;) förr om tiden skämde han alltid bort mig med blommor och presenter men det händer inte så ofta längre om jag inte påminner han själv. Och då är det inte lika kul att bli uppvaktad!

Jaja, idag har det gått lika segt som igår. Men vi kom ut på en liten promenad iallafall. Tog med oss gammalt bröd och matade änderna.







Nu ska Melissa och Jens iväg på balett träning. Jag och Theo väntar på mamma som ska komma och laga mat med oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar