måndag 10 februari 2014

50 CENT I LURARNA!

Måndag, jobb. Alltså jag har haft en liten paus här på morgonen mellan lämningar, läkarbesök och jobb. Så jag hann med en promenad. Ja, jag har faktiskt bestämt mig för att jag ska ta en promenad minst 4 gånger i veckan. Orkar inte passa tider på ett gym med massa pass. Det passar inte in i schemat med två barn, jobb och aktiviteter just nu. Men snön är borta så promenader blir perfekt. Jag kommer följa ett litet schema med magövningar och sånt också, efter varje promenad. Ni känner ju mig, det här är inget försök att gå ner i vikt eller så. Det har jag gett upp för länge sen! Men har hört att det ändå ska vara bra att röra på sig, man lever visst längre då!? Funderade lite på sånna där stavar, som alla medelålders människor går runt med. Hittade och blev tipsad om något som heter "Bungypump" har ni hört talas om det? Så tror jag ska satsa på att införskaffa ett par sådana att ta med ut. Sen är det bara på med gympaskor och reflexvästen på kvällen. Men visst är det skönare att gå med musik i öronen. Jag är bara så efter i teknikens värld så jag fattar inte det här med spellistor på Spotify. Jag lyssnar ju inte annars på så mycket musik. Men hittade på mobilen ett sätt att köpa musik och göra en spellista, superbra tänker jag. Då behöver jag bara köpa några bra hörlurar nu :) laddade ner en massa 50 cent låtar, haha! Jag vet, det låter inte alls som jag men det ska ni veta. Jag ÄLSKAR 50 cent! Men är det någon som vill hänga på mina promenader så lovar jag att jag inte ska lyssna på 50 cent! Sällskap är ju ändå det roligaste så hojta till om du vill med. Tänkte gå på kvällarna efter 19.30 när barnen lagt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar