torsdag 30 januari 2014

VUXENPOÄNG & UNDERVISNING.

Alltså något som är rätt konstigt med oss föräldrar är att vi tvingar våra barn att använda hjälm, mössa, täckbyxor, och reflexväst. Men vi själva då?! Vad hjälper det om barnen har hjälm och väst om vi inte har det?! Dessutom borde vi vara gott föredöme om inte annat. Täckbyxor och vantar har jag blivit för vuxen för att skämmas över. Men hjälm och väst tar fortfarande emot lite... Men var rätt duktig med hjälmen i somras. Nu har jag köpt mig en reflexväst också, så lite vuxenpoäng till mig.







Har jobbat hela veckan. Gillar verkligen det här jobbet! Även om det ibland är omtumlande med alla olika barn med olika behov. Tycker ändå det är sån rolig och skön ålder i låg/mellan stadiet. Idag har jag fått stort ansvar då jag har en femteklassare själv under svenska och engelska :) kul!




Hon som jag har hoppat in för i tre veckor kommer tillbaka på måndag men jag hoppas det behövs personal ändå så jag får jobba mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar