söndag 12 januari 2014

PULKA RACE OCH BOWLINGKALAS!

Igår jobbade jag en liten stund nere på Rabalder. Vi har ju slutrea nu, så kul med full fart inne i butiken. Då är det som roligast att jobba enligt mig :) när jag kom ner till jobbet hade Marianne det kämpigt. En läcka från fastigheten ovanför butiken. Det var så jädra äckligt men vi lyckades städa upp det sista som var kvar när jag kom. Resten av helgen har jag agerat vakt och sprungit ner några vändor för att titta till butiken. Inget mer läckage hittills.
Idag begav vi oss ut i pulkabacken tidigt med lite vänner. Vi åkte ungefär en timme. Sen började Theodor frysa och blev lite rädd efter värsta vurpan han gjorde. Han skrapade upp hakan och jag har jordens största blåmärke på låret! Försökte också åka pulkan med Melissa men var på tok för tjock för den så pulkan sprack! Haha!













På eftermiddagen har Melissa varit på bowlingkalas i bowlinghallen. Leonard från klassen fyllde 7 år. Det var ca 16 barn på kalaset men bara tre tjejer, så det var lite kul. Första gången Melissa går på killkalas ;)




Har fixat lite andra tråkiga saker till nya jobbet imorgon. Köpt busskort, köpt överdragsbyxor, packat tofflor och frukt. Kl 4.40 ringer klockan imorgon! Hallefuckinglujah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar