onsdag 22 januari 2014

BRAKFYND, DE MÅ JAG DÅ SÄGA!

Som vanligt ligger jag steget före alla andra och har redan börjat skriva på inköpslistan inför våren. Theodor har tack och lov ganska mycket i vårens storlek när det gäller ytterkläder. Melissa har INGENTING. Alla jackor och överdragsbyxor är för små. Och det behövs dubbel uppsättning då skolgården är så lerig. Men idag gjorde jag bästa fyndet på länge. Jag och Theo gick ut för att få lite friskluft, och tog även en vända inne på HM. Det har ju varit rea sen mellandagarna men nu finns det bara enstaka plagg kvar. Hittade två vårjackor i exakt hennes storlek för 75kr/st, dessutom personalrabatt på det. Så jag betalade 113 kr för båda hennes jackor. Det är ju nästan löjligt billigt! Nu behöver jag bara två överdragsbyxor sen är ytterkläderna för i vår klara. Då kan jag börja spana på skor till barnen och oss :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar