torsdag 25 augusti 2011

V.36+5 FIXERAD BÄBIS.


Varit hemma med en febrig Melissa idag, vid sjukanmälan imorse fick vi veta att många på förskolan är hemma nu. Så det går väl något skit bland barnen där. Jag hoppas hon blir bra snart iallafall för det är inte lätt att få i henne alvedon.
Gravideteten är i vecka 36 nu, + 5 dagar så vi går snart in i vecka 37. Känns lite nervöst och spännande att det börjar närma sig förlossningen nu. Jag längtar jättemycket. Igår var vi på mvc, alla värden var bra och lillens hjärta slog som det skulle. Barnmorskan kunde känna att han där inne hade fixerat sig vilket innebär att han är typ redo nu. Så i stort sätt är det bara att vänta ut han. Jag hoppas på lite tidigare ankomst än beräknat, men med min vanliga tur får jag nog gå över tiden... suck! Magen växer nästan lite för varje dag känns det som. ca 24 kilo har jag gått upp nu :s MEN fortfarande inte 32 kg som när Melissa låg i magen ;) Och det är ju alltid en liten tröst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar