lördag 13 augusti 2011

TAXINGE SLOTT.


Började dagen kl 8.00 med att dra fram damsugaren och städa. Jens undrade vad sjutton jag höll på med :) men jag ansåg att det var skitigt här hemma och jag kunde ändå inte sova längre. Efter städning, frukost, dusch och lunch så åkte vi med hela familjen Björkman till Taxinge slott för fika. För alla som har varit där och fikat så behöver jag inte säga att man får smått ångest av att välja vad man ska mumsa på med alla sorter dom har. För mig blev det iallafall den här goda chockladskapelsen. Jag, Jens och Melissa tog 5 olika sorters kakor/bakelser och delade på. Vi fick nästan i oss allt men inte riktigt. Det blev en liten promenad runt omkring innan vi styrde hem igen. Det var viktigt att komma hem i tid eftersom vissa i familjen skulle kolla fotboll. Lite mat satt fint nu på kvällen efter allt skit vi ätit idag. Nu ska vi ha lite lördagsmys, eller jag och Melissa iallafall. Jens myser lagom ute vid fotbolls tvn ;) Så håller vi även tummarna för att lilla Ellis blir frisk tills imorgon då vi har parken zoo inplanerat med andra hälften av Jens familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar