fredag 5 augusti 2011

SÖTASTE BARNEN!

Igår hade Melissa sin kompis Emilia från dagis här hemma. Emilias lillebror Max var också med och ville leka med de stora tjejerna. Här ser ni max som prinsessa, Melissa som Pippi och Emilia som Maddicken, världens sötast barn :) Jag hade en väldigt trevlig pratstund med mamma Maria med. Jag hoppas vi kan göra om det snart igen och ses lite längre. På em följde jag med kusin Elle på stan för hon skulle köpa kläder till en begravning. Själv ska jag idag stryka kläder och sy in/ut/upp (?!) lite på en klänning och se om jag kan få den att passa med min mage. För imorgon ska vi på bröllop. Jag hoppas inte det kommer vara allt för varmt i finkläderna, phu! Vi jagar efter en särskilld bröllopspresent som brudparet har önskat sig. En särskilld köksvåg men den verkar inte finnas någonstans... Idag är sista dagen att hitta den på. Värsta fall blir det en tur till Media market i Västerås. Finns den inte där får vi köpa något annat. Men önska oss lycka till idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar