tisdag 9 augusti 2011

DRÖMMA.


Våra grannar är fan inte kloka. Förrutom att mamman där uppe är helt trög vad gäller tvättstugan så verkar hon inte ha några som helst regler för sina ungar. 3 stycken ungar mellan 2-12 år har hon. Genom fönstrerna ser det ut som värsta tattarna bor där. Vi bor i ett gammalt hus så det knarrar och knakar och hörs ganska bra vad man gör. Men hennes ungar SPRINGER runt som galningar där uppe. Man tror fan att taket ska ramla in! Ok, dom har säkerligen sommarlov och är hemma hela dagarna men vid 24.00 när vi lagt oss för länge sen så är hennes ungar fortfarande uppe och springer. Sen skriker dom på varann hela tiden. Jag tycker ändå det är bättre än förra lägenheten där grannen under ALLTID hade fest, och det är inte så jobbigt men jag undrar hur dom lever där uppe.
I helgen försökte vi ta några fina bilder på oss två tillsammans. Eftersom den ena av oss alltid tar kortet så har vi i princip ingen bild på oss två. Men som vanligt lyckades vi inte få till det särskillt bra. Men ändå... det är vi två! Jag älskar verkligen min gubbe även om vi ser ut som skit på bild. Just nu mår jag piss, och vet inte vad jag skulle gjort utan han. Längtar till helgen då han äntligen ska vara långledig. Förrutom det har jag två andra stora drömmar jag längtar efter som inkluderar min familj, jag hoppas på att inte behöva drömma allt för länge till. Ibland känns det som det gör mig knäpp att längta så mycket. Eller 3 saker kan man säga, för nu längtar jag väldigt mycket efter lillebror också.

2 kommentarer:

  1. Jag anar att dina två stora drömmar just nu börjar på A och B ;)

    Sen börjar även jag längta efter Melissas lillebror nu, det ska bli så mysigt med ännu en kusinbebis!

    Puss puss C

    SvaraRadera
  2. Hallå där, vi e visste fiina!!! <3
    ..
    Och klänningen blidde en annan än den du tänkt? Den blev ju super :D

    Lillebror väntar vi alla på, inte långt kvar nu, hurra!

    Puss på dej Kusinvitamin! /D

    SvaraRadera