söndag 21 augusti 2011

FÖRVÄRKAR!

Dessa förvärkar (eller vad det är) håller på att göra mig galen! Har haft dem i flera veckor redan, men igårkväll mådde jag så illa och kräktes i sömnen så Jens fick hämta en spyhink åt mig sen har dessa sammandragningar stannat hela natten. På morgonen blev det värre tyckte jag och det håller fortfarande i sig men kommer och går lite. Känns så töntigt att ringa förlossningen för det men jag gjorde det iallafall. Men tycker det är svårt att förklara smärtan när dom frågar. Hon tyckte iallafall att vi skulle komma upp och titta vad det är. Nu ligger jag här och överväger om vi ska åka upp eller inte. Det är ju säkert inget ändå, så då känns det bara löjligt att komma upp. Men å andra sidan kan ju jag vara rätt smärttålig. Sist jag skulle föda så hade jag ju haft värkar utan att fatta att det var värkar, trodde bara jag hade lite ont så jag skulle få komma upp för att hämta en värktablett men då vart dom på förlossningen förvånade när det visade sig vara värkar och förlossningen hade satt igång utan att jag fattat det. Har iallafall ringt hem gubben nu så får vi se hur vi gör. Ska ju på bio om några timmar och vill inte missa den så isåfall får vi åka snart så vi hinner till filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar